אודות

איך מתחילים לספר על רעיון שצמח ברגע של קסם והפך למגזין חי ונושם,
חוצה דורות ויבשות, במה לאלפי עסקים קטנים, אנשים ומשפחות?ובכנות, סיפור לידת המגזין "מדור לדור" מרגש לכל הדעות,
והמלצת הצוות היא לא להיות שאננים ולרוץ לקחת ממחטות

הכל החל ערב אחד כשיהודית נכנסה להקיש בגוגל את שמה של אמה שנפטרה כמה ימים לפני.
"לא נמצאו חיפושים תואמים" היה כתוב על המסך. הלב של יהודית נחמץ.
היא הרגישה רע. "לא הגיוני שלא יהיה שום תיעוד לחיים של בן אדם" חשבה לעצמה.
ובאותו הערב החליטה שאצלה זה לא יקרה, והיא תעשה הכל להשאיר חותם בעולם הזה.

מעט לאחר מכן, בבוקר די שגרתי, נפגשו יהודית לוטאוק ומונה חברתה, שתי נשות עסקים
וכוכבות נטוורקינג וותיקות. הפגישה נערכה כמה ימים אחרי שאביה של מונה נפטר ואימה של יהודית
הלכה לעולמה. בשיחה בין השתיים, עלתה האפשרות להוציא לאור ספר בישול משותף.
הממממ….יהודית כבר פינטזה על מאכלי הגורמה מהמטבח הצרפתי שיקשטו את הספר ויקחו את
הקוראים לסמטאות של פריז, וכך החלו השניים לרקום רעיונות חדשים שישכיחו להם את הצער
ויעניקו משמעות חדשה לחייהם.

יהודית לוטואק

היא חלמה על משהו גדול הרבה יותר מספר בישול.
קשריה הענפים וההכרות שלה עם עולם העסקים הקטנים, הובילו אותה ואת מונה בסופו של דבר
להכריז בהתרגשות גדולה על עיתון נקי וחדשני, שיהיה פלטפורמה שיווקית נהדרת עבור אותם
בעלי העסקים. "יקראו לו מדור לדור" הציעה יהודית, והשם הדהד חזק בחלל החדר.
כמה חזק?
כל כוסות היין של יהודית מהשאנז אליזה החלו להתנדנד בארון ולהתלחשש על ההחלטה הדרמטית.
וכשקראה למגזין "מדור לדור" היא לא התכוונה למגזין שיחולק מדלת לדלת, אלא למגזין משפחתי
חוצה דורות, בעל תוכן שיתאים לכולם.

מאמינה בכל ליבה ששיתוף פעולה של אנשי מקצוע תמיד יגדיל וירחיב את החזון והעשיה ולכן פנתה לסיגל גבאי ומוטי עזרא מMATCH שאחראים על העיצוב המדהים של המגזין והתחזוקה השוטפת של המהדורה הדיגיטלית. וכמה שנים אחרי, החזון של יהודית הפך לממשי כשהיום העיתון "מדור לדור" נאמר בנשימה אחת עם מגזינים נהדרים דוגמת "את, "מנטה", "הורים לילדים". המגזין מסוקר באופן תדיר על ידי "יפעת תקשורת" ונשלח לכל המשרדים הגדולים בארץ. העיתון מופץ היום לאלפי אנשים בישראל, בעלי עסקים, משפחות, חברות וארגונים. בנוסף ,הפעילות החברתית של יהודית, מובילה את "מדור לדור" גם למקומות רחוקים בעולם כמו ניו זילנד, אפריקה, אירופה וארה"ב. בעלי העסקים הקטנים מוצאים במגזין "מדור לדור" בית חם לעולמם המקצועי ונהנים מקידום משמעותי של העסק שלהם בגוגל וברשתות החברתיות השונות. אז אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים בחשיפה ארצית לקהלים גדולים, בערוץ שיווק חדש שיהפוך אתכם למומחים בתחומכם – מוזמנים להצטרף, לכתוב ולפרסם במגזין שלנו לעשות עסקים ולהשאיר חותם – משפחת "מדור לדור" .

אודות

איך מתחילים לספר על רעיון שצמח ברגע של קסם והפך למגזין חי ונושם,
חוצה דורות ויבשות, במה לאלפי עסקים קטנים, אנשים ומשפחות?ובכנות, סיפור לידת המגזין "מדור לדור" מרגש לכל הדעות,
והמלצת הצוות היא לא להיות שאננים ולרוץ לקחת ממחטות

הכל החל ערב אחד כשיהודית נכנסה להקיש בגוגל את שמה של אמה שנפטרה כמה ימים לפני.
"לא נמצאו חיפושים תואמים" היה כתוב על המסך. הלב של יהודית נחמץ.
היא הרגישה רע. "לא הגיוני שלא יהיה שום תיעוד לחיים של בן אדם" חשבה לעצמה.
ובאותו הערב החליטה שאצלה זה לא יקרה, והיא תעשה הכל להשאיר חותם בעולם הזה.

מעט לאחר מכן, בבוקר די שגרתי, נפגשו יהודית לוטאוק ומונה חברתה, שתי נשות עסקים
וכוכבות נטוורקינג וותיקות. הפגישה נערכה כמה ימים אחרי שאביה של מונה נפטר ואימה של יהודית הלכה לעולמה. בשיחה בין השתיים, עלתה האפשרות להוציא לאור ספר בישול משותף.
הממממ….יהודית כבר פינטזה על מאכלי הגורמה מהמטבח הצרפתי שיקשטו את הספר ויקחו את
הקוראים לסמטאות של פריז, וכך החלו השניים לרקום רעיונות חדשים שישכיחו להם את הצער
ויעניקו משמעות חדשה לחייהם.

יהודית לוטואק

היא חלמה על משהו גדול הרבה יותר מספר בישול.
קשריה הענפים וההכרות שלה עם עולם העסקים הקטנים, הובילו אותה ואת מונה בסופו של דבר
להכריז בהתרגשות גדולה על עיתון נקי וחדשני, שיהיה פלטפורמה שיווקית נהדרת עבור אותם
בעלי העסקים. "יקראו לו מדור לדור" הציעה יהודית, והשם הדהד חזק בחלל החדר.
כמה חזק?
כל כוסות היין של יהודית מהשאנז אליזה החלו להתנדנד בארון ולהתלחשש על ההחלטה הדרמטית.
וכשקראה למגזין "מדור לדור" היא לא התכוונה למגזין שיחולק מדלת לדלת, אלא למגזין משפחתי
חוצה דורות, בעל תוכן שיתאים לכולם.

מאמינה בכל ליבה ששיתוף פעולה של אנשי מקצוע תמיד יגדיל וירחיב את החזון והעשיה ולכן פנתה לסיגל גבאי ומוטי עזרא מMATCH שאחראים על העיצוב המדהים של המגזין והתחזוקה השוטפת של המהדורה הדיגיטלית. וכמה שנים אחרי, החזון של יהודית הפך לממשי כשהיום העיתון "מדור לדור" נאמר בנשימה אחת עם מגזינים נהדרים דוגמת "את, "מנטה", "הורים לילדים". המגזין מסוקר באופן תדיר על ידי "יפעת תקשורת" ונשלח לכל המשרדים הגדולים בארץ. העיתון מופץ היום לאלפי אנשים בישראל, בעלי עסקים, משפחות, חברות וארגונים. בנוסף ,הפעילות החברתית של יהודית, מובילה את "מדור לדור" גם למקומות רחוקים בעולם כמו ניו זילנד, אפריקה, אירופה וארה"ב. בעלי העסקים הקטנים מוצאים במגזין "מדור לדור" בית חם לעולמם המקצועי ונהנים מקידום משמעותי של העסק שלהם בגוגל וברשתות החברתיות השונות. אז אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים בחשיפה ארצית לקהלים גדולים, בערוץ שיווק חדש שיהפוך אתכם למומחים בתחומכם – מוזמנים להצטרף, לכתוב ולפרסם במגזין שלנו לעשות עסקים ולהשאיר חותם – משפחת "מדור לדור" .
קבוצת דיונים
לייקים
מומחים
מגזינים

הצוות המקצועי של מדור לדור

בת שבע גרינברג

בת שבע גרינברג

בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בניהול, יעוץ ארגוני והנחיית קבוצות. בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתפקידי ניהול ודרכה ,יעוץ וליווי של עשרות עסקים . בעבודתי אני משלבת את כל הידע המקצועי והמעשי שצברתי עם השנים על מנת לעזור לארגונים ולעסקים להמריא תוך שאני פועלת להוביל את העסק שלהם כל הדרך למעלה.

בת שבע גרינברג, מייסדת ובעלים של MOVING UP יעוץ ארגוני ועסקי , אימא לשלושה ילדים

סלין עזריה

סלין עזריה

שנים רבות ניהלתי את חברת הפרסום Smart Contact Marketing, עבדתי עם חברות גדולות כמו קופ”ח מאוחדת, גינדי, אפריקה ישראל..בשנים האחרונות, אני יועצת עסקית עם התמחות בשיווק דיגיטלי – מלווה עסקים מהקמת העסק וגיבוש הרעיון במקביל מרצה ומעבירה הדרכות לשיווק דיגיטלי, פרסום ממומן בgoogle Ads וקידום אורגני. יועצת מורשת במעוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והיום גם במשרד הקליטה
עליתי מצרפת לפני 22 שנה וגאה לעזור לעולים חדשים להקים עסק בארץ נשואה לדידיה ואמא ל-4 ילדים חובבת ריצה וטיולים בעולם
רבקי גורביץ

רבקי גורביץ'

רבקי עוסקת בעיצוב אופנה וסטיילינג 25 שנה. היא מתמחה בעיצוב שמלות כלה ובגדי ערב. ב 2003 היא פתחה עסק בירושלים לתכשיטי זהב,כסף, אופנה, שעונים ואקססוריז בשם: Unique Jewelry. יותר מכל היא נהנית לכתוב. מתוך חיבור לאנשים ועולם. הבלוג האישי שלה בפייסבוק ממגנט קהילת קוראים שהולכת וצומחת. ובמגזין מדור לדור היא מראיינת וכותבת את הכתבה המרכזית. וכמובן את המדור לאופנה

רבקי, 49, נשואה ליעקב. מתגוררת בירושלים. לה שמונה ילדים ושבעה נכדים.

סיגל גבאי--match

סיגל גבאי

20 שנה בתחום העיצוב, באה מעולם הפרסום. עבדה במשרדי פרסום מהמובילים בתחום: "פוגל לוין", "אדלר חומסקי", "פובליסיס אריאלי" ועוד..שותפה ב- Match – עיצוב מקדם עסקים. סטודיו למיתוג, עיצוב ובניית אתרים. בשותפות עם מוטי עזרא. בסטודיו מעצבים דפי נחיתה, אתרים ועוד מגוון רחב של מוצרים דיגיטליים. Match מעצבים את מגזין מדור לדור, בונים ומתחזקים את האתר.

סיגל גבאי בעלת Match – מיתוג עיצוב ובניית אתרים. סיגל זוגתו של מוטי אוהבת אדם, טיולים בחו״ל, אומנות,
לקרוא פנטזיה